Lehed

teisipäev, 5. november 2013

Arvuti tunni ülesanne

 Tere taas! See kord kirjutan programmeerimisest. Esiteks kas olen sellest huvitatud ja siis veel muud teemakohased vastused programmeerimisest.
 Esiteks kui oli küsitud kas olen programmeerimisest huvitatud, siis vastan et ei ole. Ja vastus on väga lihtne minu jaoks pole see loodud. Ning seega ei sooviks ma ka töötada programmeerijana. Siiski on selle ametikutse juures eeliseid. Näiteks see, et Eestis saaks tööga hakkama hõlpsasti, kuna Eestis ei ole väga palju programmeerijaid. 
Järgmised küsimused olid kas programmeerimise õppimiseks peab tundma ka väga hästi matemaatikat ning ka asi on keeruline. Muidugi ei arva ma, et asi oleks väga keeruline, vajab ainult veidi harjutamist. Arvan ka, et programmeerimise jaoks ei pea just matemaatikas puhtalt viitele õppima. 
 Aga kui nüüd jällegi mõelda, et millal võiks hakata sellist asja õpetama, siis minu meelest viiendas või kuuendas klassis.
Järgmised küsimused olid umbes sellised, et mida tean mina programmeerimisest. Ega ma suurt ei teagi midagi. Näiteks ei oska ma öelda praegu ühtegi programmeerimiskeelt, kuna pole ise vabal valikul hakanud sellega tegelema. Ning kui kuskil oleks vaja midagi programmeerida, midagi ise teha oleks minu valik üks kõik, sest ma tõesti ei oskaks midagi valida sellelt alalt.
 Aga kui ei proovi ei saa ka teada! Ning programmeerimist tahaks kindlasti millalagi proovida:)




1 kommentaar: