Lehed

pühapäev, 1. detsember 2013

Imetore kooli sünnipäev

 Tervitusi jälle ka minu poolt! Täna mõtlesin rääkida meie kooli üli ägedast sünnipäevast, mis leidis aset 29. novembril.
 Alustan sellega, et sel aastal oli samuti tordi tegemis võistlus (tänu meie klassile). See kord tegid torti samad inimesed kes eelmiselgi aastal, ehk siis mina, Aneth, Laura ja Birgit. Valmistasime tordi Laura pool. Tort tuli väga hea tänu heale retseptile. Kui tort oli valmis saime veel natuke aega üleval olla ning läksimegi magama (umbes 2 paiku). Järgmisel päeval ehk siis reedel kooli sünnipäeval võtsime tordi kaasa ja läksime tundidesse. Kui olime tundides ära käinud saime ennast natuke kohendada, meikida ja viimased tantsusammud sellgeks saada. Ja jõudiski kätte esinemine. Mulle meeldis ja ka publikule meeldis see suurejooneline šou väga. Ning loomulikult tahaksin kiita suure töö ja vaeva ning kunstilisuse ja koreograafia eest Laurat! Ta on lihtsalt meie klassi ingel. Ma arvan, et ilma temata poleks ka meie klassi toredat ja aktiivset kollektiivi.
 Kui esinetud oli läksime torti ja kringlit sööma. Usun, et paljudele maitses kook.Siis oligi pidu läbi. Pärast sain teada, et meid tahetakse ka selle šouga saata esinema algklassidele mis oleks tegelikult ikka väga vinge.
Aga nüüd pildid tänasest ning kuna mul kooli sünnipäevast pilte ei ole lisan parem lingi kus on terve meie etendus näha :)http://www.youtube.com/watch?v=PDJGKRfDG08&feature=youtu.be







1 kommentaar: